Miljoen abonnees voor StukTV

Het Youtube kanaal StukTV heeft het magische aantal van 1 miljoen abonnees behaald. Ondertussen blijft de teller doortikken, dus kunnen we vaststellen dat hun populariteit van ongekende hoogte is. De video’s van StukTV zijn vaak spraakmakend en genereren veel media-aandacht. Zo bezorgden zij als pizzakoerier een pizza in een bouwmarkt, maar ze vlogen ook naar Nepal na de aardbeving. Vorig jaar won het online kanaal de VEED-award voor het beste YouTube-kanaal. Dit jaar is het kanaal wederom genomineerd voor het beste YouTube-kanaal.

StukTV heeft nu 1 miljoen abonnees en 12 miljoen views per maand op YouTube, echter is hun populariteit niet beperkt gebleven tot de digitale wereld. Ze hebben zich het afgelopen jaar ook bewezen als succesvolle dj-act op vele events in Nederland. Ook brachten ze zelf hun eigen single ‘De Hele Nacht Door’ uit.

Ook heeft StukTV een contract binnengehaald bij RTL. Om zelf meer jongeren te bereiken gaat de televisiemaatschappij investeren in het videokanaal en de makers verdere professionele ondersteuning bieden.

Deze zomer zullen de heren verschillende landen en festivals aandoen in hun zomertour. Hun set vol party muziek past goed in elke volwaardige line-up en de mogelijkheid voor de YouTube aanhangers om hun YouTube helden live te zien brengt elke keer weer een extra dimensie met zich mee.

StukTV_AGENDA-1024x429

vrijdag, 18 maart, 2016